Wychowujemy uczniów w duchu uniwersalnych wartości moralnych, tolerancji, humanistycznych wartości, patriotyzmu, solidarności, demokracji, wolności i sprawiedliwości społecznej. Przygotowujemy młodzież do świadomego i racjonalnego funkcjonowania w świecie ludzi dorosłych oraz do pełnienia ważnych ról społecznych.

Szkoła Podstawowa

w Lubianie

Egzaminy i Sprawdziany

Komunikaty i informacje o egzaminach.

wejdź na stronę

Poradnia Psych.-Pedagogiczna

Pomoc rodzicom i nauczycielom w diagnozowaniu i rozwijaniu potencjalnych możliwości oraz mocnych stron uczniów.

Kuratorium Oświaty

Materiały i informacje dla dyrektorów, nauczycieli, uczniów i rodziców oraz samorządów lokalnych.

wejdź na stronę

e-dziennik

Kompleksowe źródło informacji dla uczniów, rodziców, nauczycieli i dyrekcji.

wycieczka305.czerwca o 4 rano wyruszyliśmy spod szkoły w Lubianie na wymarzoną wycieczkę do Wrocławia i Energylandi. Mimo wczesnej godziny nikt się na spóźnił na zbiórkę, wyruszyliśmy pełni energii, z dobrym humorem. Do Wrocławia dotarliśmy o godzinie 10 rano. Pierwszym punktem harmonogramu wycieczki było zwiedzanie ZOO i Afrykarium. Największe wrażenie na uczniach zrobiły ogromne wodne zwierzęta i stadko hipopotamów. ZOO jest ogromne, więc zwiedzania było naprawdę sporo. Blisko Ogrodu Zoologicznego znajduje się fantastyczna fontanna multimedialna, musieliśmy ją zobaczyć. Pokaz fontann robi wrażenie!

Przy okazji mogliśmy się nieco schłodzić bo słoneczko mocno świeciło. Po południ pojechaliśmy do naszego hotelu” Kamienica pod aniołami”, gdzie czekał na nas pyszny obiad. Wieczorem wybraliśmy się na spacer po Starym Rynku, który zachwyca swoimi pięknymi kamieniczkami. Kolejnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy do Zatoru, gdzie czekała nas moc atrakcji. Zatorland nas nie zawiódł! Dzień rozpoczęliśmy od zwiedzania parku ruchomych dinozaurów, w scenerii iście z filmu Jurassic park obejrzeliśmy około 30 dinozaurów, które nie tylko ruszały się, ryczały ale i pluły i…..nas osikały! Ubaw był niesamowity. Następnie zwiedziliśmy jeszcze park olbrzymich owadów, dom do góry nogami i park mitologiczny, gdzie płynęliśmy gondolami. Nie zabrakło nam czasu na zabawę w lunaparku przy parkach, gdzie obejrzeliśmy seans filmowy w 5D. Wieczorem dotarliśmy do Western Camp Resort, gdzie po pysznym obiedzie do póżnego wieczora mogliśmy delektować się wolnym czasem. Część z nas grała w piłkę nożną, inni wybrali seans w kinie plenerowym jeszcze inni wybrali się na ryby. Wszystkie atrakcje były dostępne na terenie ośrodka. Ostatniego dnia czekała nas sama adrenalina-ENERGYLANDIA! No cóż można by wiele pisać o tym miejscu o tym jak się tam bawiliśmy ale i tak nie da się oddać atmosfery totalnej szaleńczej zabawy, trzeba tam po prostu być! Wycieczka była fantastyczna i choć było nam szkoda ale trzeba było wracać do stęsknionych za nami rodziców.

Adres i kontakt

Bierzemy udział w programach

eneris1

mkpilotaz

„NOWOCZESNA SZKOŁA DROGĄ DO SUKCESU”